وخستگی...

متن مرتبط با «تنهایی عکس» در سایت وخستگی... نوشته شده است

تنهایی

  • نیلوبلاگ

    پدر xa0و پدر ِِ پدر جدم دراومد تا ثبت نام کردم و تکلیف اتاقم مشخص شد .... سخته خب ...ایش ! حالا بازخداروشکر هم اتاقیام بنظر خوبن و بزرگشون هم که گویا منم به لحاظ سنی xa0 :-D xa0، ازهمین حالا لقب مامان بهم دادن:دی xa0درکل بد نیس ،سخت بنظر میرسه ، اما امیدوارم خوب پیش بره ... پ.ن: خوابگاه دخترونه عینهو زندان زنان میمونه خداوکیلی !!!xa0...

    ادامه مطلب